Pirkimo taisyklės
1. SĄVOKOS
1.1. Pardavėjas – UAB AMICA LT, buveinės adresas Liepyno g. 2-42, Vilnius, juridinio asmens kodas 302341761, PVM mokėtojo kodas LT100004758314, el. paštas info@migle.lt
1.2. Elektroninė parduotuvė – elektroninė parduotuvė, esanti tinklalapyje adresu www.migle.lt.
1.3. Pirkėjas – asmuo, užsisakantis arba įsigyjantis prekių Elektroninėje parduotuvėje.
1.4. Darbo diena – kiekviena savaitės diena, išskyrus šeštadienį ir sekmadienį bei valstybines švenčių dienas, kurios Lietuvos Respublikos teisės aktų tvarka yra paskelbtos nedarbo dienomis.
1.5. Asmens duomenys – Pirkėjo duomenys, nurodyti Privatumo politikoje.
1.6. Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame numatytos pagrindinės nuostatos dėl Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo ir kitų su tuo susijusių aspektų, naudojantis šia elektronine parduotuve.
1.7. Taisyklės – šios pirkimo taisyklės, kuriose aprašomos nuostatos, susijusios su prekių įsigijimu Elektroninėje parduotuvėje.
1.8. Paskyra – Pirkėjo registravimosi Elektroninėje parduotuvėje rezultatas, dėl kurio sukuriama sąskaita, kurioje saugomi jo pateikti asmens duomenys ir duomenys apie užsakymus Elektroninėje parduotuvėje.
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Taisyklės yra teisinis dokumentas, kurio privalo laikytis Pirkėjas ir Pardavėjas. Taisyklėse numatytos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės ir pareigos, kitos pirkimo – pardavimo sutarties sąlygos ir su pirkimu Elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos. Prieš užsakant prekes Elektroninėje parduotuvėje rekomenduojame atidžiai perskaityti Taisykles ir Privatumo politiką bei įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Jei nesutinkate su Taisyklių ir (ar) Privatumo politikos nuostatomis, neturėtumėte naudotis Elektronine parduotuve.
2.2. Pirkti Elektroninėje parduotuvėje turi teisę:
- veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. sulaukę pilnametystės asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
- nepilnamečiai, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
- juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus;
- visų prieš tai nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
2.3. Pateikdamas užsakymą šioje Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes Elektroninėje parduotuvėje.
2.4. Tam, kad būtų patvirtintas pateiktų duomenų teisingumas registruojant Paskyrą Elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjui siunčiamas elektroninis laiškas, kuriuo prašoma patvirtinti pateiktus duomenis.
2.5. Prekės laikomos užsakytomis, kai Pirkėjas jo nurodytu elektroninio pašto adresu gauna patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra pradėtas vykdyti. Pirkėjui pasirinkus prekes apmokėti užsakymo pateikimo momentu, užsakymas pradedamas vykdyti po pinigų įskaitymo Pardavėjo banko sąskaitoje momento.
2.6 Pardavėjas savo nuožiūra gali keisti El. parduotuvės bendrąsias nuostatas bei prekių ir paslaugų kainas. Apie pakeitimus yra pranešama El. parduotuvės informacinėje sistemoje. Prekių įsigijimo sandoriui yra taikomos tos sąlygos ir kainos, kurios galioja prekių įsigijimo metu.
3. KAINA
3.1. Į prekės kainą yra įskaičiuotas Lietuvos Respublikoje galiojantis 21% Pridėtinės vertės mokestis (PVM).
3.2. Prie nurodytos prekės kainos prisideda užsakymo metu pasirinkto pristatymo būdo mokestis. Pristatymo būdas pasirenkamas ir pristatymo mokestis paskaičiuojamas pirkinių krepšelyje.
3.3. Jeigu yra panaudojamas nuolaidų kodas, tuomet prekės nuolaida yra apskaičiuojama po nuolaidų kodo įvedimo pirkinių krepšelyje.
4. UŽSAKYMO PATEIKIMAS
4.1. Prekė atsiranda pirkinių krepšelyje, kai prekė ir reikalui esant jos dydis yra pasirenkami puslapyje paspaudus parinktį “Įdėti į pirkinių krepšelį”.
4.2. Pirkinių krepšelyje prekių kiekį galima keisti ir prekes iš pirkinių krepšelio pašalinti.
4.3. Norint pateikti užsakymą, pirkinių krepšelyje reikia paspausti “Užsakymo pateikimas” – Pirkėjas yra nukreipiamas į užsakymo puslapį. Po reikalingų duomenų įvedimo Pirkėjas yra nukreipiamas į atitinkamą apmokėjimo puslapį.
4.4. Užsakymas laikomas pateiktu, kai užsakymo sąskaita yra pilnai apmokėta.
5. ATSISKAITYMAS UŽ PREKES
5.1. Už internetu užsakytas prekes galioja 100% išankstinis apmokėjimas.
5.2. Pirkėjas atsiskaitydamas už prekes turi galimybę pasirinkti Visa arba MasterCard debetinę arba kreditinę kortelę, atitinkamai pasirinkti bankų nuorodas (Swedbank, SEB, Luminor). Užsakymo patvirtinimui Jūs būsite nukreipti į banko apmokėjimo sistemą, kur automatiškai bus pateiktas užpildytas apmokėjimo nurodymas. Peržiūrėti ir atsispausdinti sąskaitas galima įėjus į savo asmeninės bankininkystės puslapį. Mokėjimai vykdomi tarpininkaujant įmonei “ Maksekesus AS” (“Mokėjimo centras”).
5.3. Apmokėjimas vykta saugioje aplinkoje, apmokėjimui tarpininkauja įmonė “Maksekeskus AS” (“Mokėjimų centras”).
5.4. Po užsakymo pateikimo į Pirkėjo el. paštą yra išsiunčiamas užsakymo patvirtinimas, prie pristatytų prekių yra pridedama sąskaita.
6. PREKIŲ PRISTATYMAS
6.1. www.migle.lt internetinė parduotuvė prekes pristato į Lietuvą, Latviją ir Estiją.
6.2. Prekės yra pristatomos per klientui siūlomą “Venipak” kurjerių tarnybą arba prekes galima atsiimti Venipak Pickup punktai.
6.3. Jeigu nėra nurodyta kitaip, už prekių pristatymą moka pirkėjas. Mokestis atitinkamai priklauso nuo pristatymo vietos:
Pristatymas nurodytu adresu su kurjeriu Lietuvoje: € 5
Venipak Pickup punktai: € 5
Nemokamas pristatymas į Venipak PickUp punktus taikomas užsakymams nuo 150€.
6.4. Užsakymai vykdomi ir išsiunčiami tą pačią arba sekančią darbo dieną. Užsakymo pristatymo laikas priklauso nuo pašto tarnybos. Orientaciniai prekių pristatymo terminai yra:
Lietuvoje: 1-3 darbo dienų
7. UŽSAKYMŲ PANAIKINIMAS, PREKIŲ GRĄŽINIMAS
7.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų po prekės gavimo, prekę grąžinti (išskyrus tuos atvejus, jeigu prekė yra brokuota, žr. Skyriuje “Garantija”). Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
7.2. Pirkėjas privalo grąžinti prekę Pardavėjui 14 dienų bėgyje.
7.3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, su visomis tai prekei priklausančiomis etiketėmis ir įpakavimu. Grąžinimas yra akceptuojamas kartu su užsakymo lapu.
7.4. Teisė grąžinti nekokybišką prekę.
Pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę per 2 metus nuo prekės pristatymo Pirkėjui pateikti Pardavėjui prašymą. Tokiu atveju Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju el. pašto adresu arba telefono numeriu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Pagalba ir informacija“ ir pateikti informaciją apie savo vardą, pavardę, prekės grąžinimo priežastį, užsakymo numerį arba sąskaitos, patvirtinančios apmokėjimą už prekę, numerį, kontaktinius duomenis (telefono Nr. arba el. pašto adresą), banko sąskaitos numerį ir banko, kuriame yra ši sąskaita, pavadinimą, kodą, jeigu dėl Pirkėjo nurodyto reikalavimo reikalinga grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę ar dalį jų į Pirkėjo sąskaitą, ir vieną iš šių reikalavimų:
- pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
- sumažinti prekės kainą;
- sugrąžinti sumokėtą kainą.
7.5. Prekės grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas.
7.6. Prekės grąžinamos šiuo adresu:
UAB AMICA LT, Liepyno g. 2-42, Vilnius.