Grąžinimas ir keitimas

Mes Jums suteikiame 14 dienų prekių grąžinimo galimybę, skaičiuojant nuo prekių atsiėmimo dienos.  Grąžinamų arba keičiamų prekių transportavimo išlaidas apmoka Pirkėjas.  

Kokie yra grąžinimo būdai?

  1. Prekes nemokamai galite grąžinti fizinėje Miglė Lingerie parduotuvėje PLC Panorama, Saltoniškių g. 9, Vilnius. Antras aukštas.
  2. Prekes galite grąžinti per kurjerį savo lėšomis.

Kaip grąžinti prekę?

  1. Užpildykite grąžinimo formą, ją rasite čia.
  2. Supakuokite siuntą į tą pačią ar kitą pakuotę. Įdėkite į siuntos vidų užpildytą prekių grąžinimo formą ir užklijuokite siuntą. Nuo dėžutės pašalinkite visas senas etiketes.
  3. Grąžinamas prekes siųsti žemiau nurodytu adresu.
  4. Jei prekes grąžinsite fizinėje parduotuvėje, kartu su prekėmis taip pat turi būti užpildyta grąžinimo forma. 

Prekės grąžinamos šiuo adresu: 

Saltoniškių g. 9, Vilnius, LT – 08105, parduotuvė Miglė Lingerie.

Grąžinama prekė turi būti nenaudota, su visomis tai prekei priklausančiomis etiketėmis ir įpakavimu. Grąžinimas siunčiamas kartu su užsakymo lapu.

Teisė grąžinti nekokybišką prekę. 

Pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę per 2 metus nuo prekės pristatymo pateikti Pardavėjui prašymą. Tokiu atveju Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju el. paštu info@migle.lt ir pateikti grąžinimo formą, ją galite rasti čia. Jeigu dėl Pirkėjo nurodyto reikalavimo reikalinga grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę ar dalį jų į Pirkėjo sąskaitą, ir vieną iš šių reikalavimų:

  • šalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);
  • sumažinti prekės kainą;
  • sugrąžinti sumokėtą kainą.

Prekės grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. 

Prekės grąžinamos šiuo adresu: 

Saltoniškių g. 9, Vilnius, LT – 08105, parduotuvė Miglė Lingerie.

Kas vyksta po prekės išsiuntimo?

Visos gautos grąžinamos siuntos vežamos atgal į Amica LT sandėlį.

Siuntinio patikrinimas – gavę Jūsų siuntą, patikrinsime ją pagal gautą grąžinimo formą. Sėkmingai patikrinus užsakymą, iš mūsų gausite pranešimą užsakyme nurodytu el.pašto adresu. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinti negalima sugadintų ar dėvėtų prekių. Prekė turi būti originalioje pakuotėje su visomis originaliomis etiketėmis.

Pinigų grąžinimą gausite per 5-7 darbo dienas nuo sėkmingo grąžinimo patvirtinimo. Išimtiniais atvejais pinigų grąžinimo laikas gali būti pratęstas iki 14 dienų.

Lėšas grąžiname tokiu pačiu būdu, kuriuo buvo apmokėtas Jūsų užsakymas. Apmokėjimo atveju banko pavedimu arba grynaisiais pinigais – pinigai bus pervesti į grąžinimo formoje nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą.

Prekių dydžio, spalvos ar modelio keitimas

Dėl prekių dydžio, spalvos ar modelio keitimo prašome susisiekti el. paštu info@migle.lt arba telefonu +370 6473 7959 nurodę užsakymo numerį. Kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime. Įprastai vyksta netinkamų prekių grąžinimas Pardavėjui ir naujų prekių išsiuntimas Pirkėjui. Dėl prekių grąžinimo skaityti „Kaip grąžinti prekę?“ skiltį.

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jeigu gauta prekė pasirodo esanti nekokybiška arba brokuota, grąžinkite ją nedelsiant.
Pasitvirtinus, kad prekė yra nekokybiška arba brokuota už ją ir už prekės transportavimą sumokėti pinigai bus grąžinti.

Jeigu gavote ne tą prekę

Jeigu įvykus klaidai, išsiųsta buvo ne ta prekė arba netinkamo dydžio prekė, prekę grąžinkite nedelsiant. Ne tos prekės arba ne to dydžio prekės išsiuntimo atveju, jums bus grąžinti sumokėti pinigai už prekę ir jos transportavimą. Pinigai grąžinami nedelsiant, bet ne vėliau nei 7 dienų bėgyje.